Wednesday 8 June 2011

Fuhh kanan fuhh kiri.

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh!

Ngee, korang apa cer? Okay? Sihat?

Rindu korang laaa Ina, Erin, Arina, Mirawrrrr and Suraya ;(

Nak hug korang boleh taakkk? Hm hm aku kat JB ni aw.

Ingatkan nak ajak korang hangout, but aku kat JB laa hmm:(

Dah siap hw Mrs Tan belum? Confirm belum en en?

HAHA xD tape aku dah biasa dengan korang :pp

Babe, aku nak bagi satu suggestion nii, jom ceriakan kelas nak tak?

Kita renovate sikit class haha. Kita buat je apa apa je yang patut.

Asalkan kelas kita CHUNNZZ :p

Kan Luke gila tu dah tarik benda yang cikgu pasang kat belakang tuu.

Alaa yang warna biru tu laa. Nak je aku genyeh dia aw -,-

Errr deal? Eh eh? K good girl\boy :)

Apa apa rancangan sila inform di FB 6SIANTAN okay?

Assalamualaikum <33


Salam sayang,

Nurul Izzah

No comments:

Post a Comment