Friday 4 November 2011

kesedihan menimpe mamat x berape encem....

pade hari selase....
akq aku masuk wat sbb kene penyaket apendict...
sedih biler aku dpt tau brite tuuu....
sbb aku pernah kehilangan kawan yng kene penyakit apendict jugak....
pade hari rabu......aku x dtg sklh pade hari tuuu.....
kawan ku tanye ku 'asal x gi sklh fadh??'
aku bri tahu kenape....
mreke simpati...
pade hari khamis rabu akq ku buat pembedahan......
akhirnye die selamat.....
mereke sume kate 'alhamdulillah akq ko selamat biler bleh blek....'
hari ni akq aku kuar hospital.....
mereke kate lagi 'alhamdulillah sehat jugak akq ko'
but hampir setiap hari dari selase ke hari ni mereke tanye asal x dtg.....
penat nak jwb....

aku syng rakan2ku yng sentiase ambel berat ttg diriku.....
thanks my bestfriends....
FROM:mamat x berape hensem(fadhli)

No comments:

Post a Comment