Sunday 1 January 2012

Back To A Different School...




Assalamualaikum kepada semua rakan-rakan saya. Apa khabar semua? Kalau baik, Alhamdulillah. Kalau tidak baik , makan ubat. Saya harap korang semua gembira sekarang dengan sekolah yang korang dapat :) . Tahun depan dah x boleh nak jumpa dah. Korang sendiri pon dah tau. Kenalah bersusah payah balik nak cari kawan ><. At least nak cari kawan senang lagi daripada cari kawan yang baik. Itu yang merupakan perkara yang paling susah. Sekali cari kawan yang jahat terus kita pon jadi jahat. Jadi apa yang saya nak cakap dekat sini ialah saya betul-betul bertuah nak dapat kawan-kawan mcm korang. Saya menghargai kenangan kita bersama dan akan menyimpannya buat selama-lamanya. Saya juga harap korang semua akan keep in contact dengan saya melalui blog ini atau facebook. Saya juga harap kita dapat mengadakan perjumpaan sesama kita nanti bila ada masa. Saya hendak ucapkan selamat berjaya atau good luck untuk semua orang pada masa depan korang. Insya-Allah korang semua akan dapat mencapai kejayaan. Saya juga nak beritahu yang saya sangat sangat sangat sangat rindu korang. Korang jangan senang putus asa tau. Selalu ingat yang USAHA TANGGA KEJAYAAN. Selalu jugak ingt kawan korang nie yg bernama NUR ZAFIRA tau.... :'( ~miss u guys~












No comments:

Post a Comment